El vaixell amarrat a l'illot mentre nosaltres visitem alguns temples
Ei, avui ja em trobo bé, segur que va ser que el cos necessitava una mica de tranquil·litat després de tanta monumentalitat. Avui seguim el creuer pel llac Nasser i a primera hora ja hem desembarcat per anar a visitar tres temples que els van salvar de ser inundats pel llac: el de Wadi es-Sebua, el de Dakka i el de Maharraka. El de Dakka estava situat a uns 40 km . de distància d'on està ara i el van traslladar fins aquí per evitar dixar-lo sota l’aigua. Son temples petits, però sobretot el primer és interessant pels relleus i per tenir una petita avinguda d’esfinges. Aquesta serà l’única sortida d’avui. La resta del dia, piscina, vídeos d’Egipte, contemplar el paisatge... panxing total... just el que no m’agrada. Jo vull veure història!.
Al vespre hem arribat a Aswan però ens hem quedat al vaixell fins demà al matí. Al barco ens han preparat per sopar plats àrabs i després un espectacle nubi. D’aquells pels güiris, o sigui, per nosaltres!
Hoy día tranquilito, o mejor mas tranquilito, salir a primera hora de la mañana da energía pensar son las 7h30’ y estoy en medio del desierto, con Amon-Ra , arriba del todo dando torradera, es divertido ver la cantidad de maneras en que se pueden poner gorras, pañuelos, sombreros... al salir vamos todos muy puestos pero a medida que avanzamos al desierto perdemos la compostura ja, ja, ja... pero vale la pena, (de los templos se encarga Marçal. Hoy el guía ha hecho una pregunta y solo la he sabido yo... “QUESITO” , hemos visto camellos a galope y ha sido una pasada, el desierto bañado por el lago, un regalo , en fin las vistas son alucinantes.
Al volver al barco nos hemos dado un chapuzón en la piscina que nos ha quitado la calor de golpe, por lo fresca que estaba el agua, hay que decir que anoche vaciaron la piscina para limpiarla así que es pura agua del lago.
Asomados en la terraza del camarote, vemos como el azul del lago se confunde con el color del cielo para después cambiar desde el azul mas claro al verde turquesa pasando por el dorado. ¡INDESCRIPTIBLE¡ .... Más relax, comer, más relax y... al tanto que va de canto y dedicado a todas las chicas: MASAJE EGIPCIO....los detalles a la vuelta por si hay fisgones.
Como si de una despedida se tratara, el sol nos ha brindado una puesta espectacular al llegar a Assuan.
Después de la cena como dice Marçal, espectáculo nubio, hay que decir que en realidad los bailes deberían hacerlos mujeres nubias pero como son más moros que el copón divino lo bailan chicos y no lo hacían nada mal, como necesitaban una mujer, faltaría más me escogieron a mi para hacer una danza, la verdad es que me sentía como una madurita bailando con un bollycao...!Que pena por Dios! :-(
Al Temple de Wadi es-Sebua
Els treballadors del barco ens deixeven cada dia unes divertides escultures amb tovalloles i roba de llit.
La nostra habitació al barco del Llac Nasser
Ens han organitzat una mini visita pel barco. Hem vist la cuina i el pont de commandament. Fixeu-vos que orgulós està el capità Pescanova.
Ara ens han fet un cocodril amb tovalloles i l'edredó.
M'he trobat un pou de petroli per aquí, ara sóc un "jeque" multimilionari.
El bailongo de tarda/nit
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada